Job 31 van 40


Report this listing

Solliciteren



Tweetalig klantendienstmedewerker Coca Cola


Functie

  • Krijg jij energie bij het verder helpen van klanten?
  • Heb je relevante ervaring als customer service medewerker?
  • Zit probleemoplossend denken in jouw natuur?

Dan jij de persoon die wij zoeken!

Voor onze klant, gelegen in Wilrijk, zijn wij op zoek naar tweetalige, gemotiveerde en enthousiaste customer service medewerkers.

Als Customer Service Representative bij Coca-Cola worden jouw taken:

  • Je verwerkt inkomende orders van klanten van A tot Z.
  • Je helpt klanten verder met vragen en/of je geeft informatie aan de klanten.
  • Je lost ad-hoc problemen op.
  • Je verwerkt klachten.
  • Je staat in zeer nauw contact met je naaste collega's, maar ook met collega's van andere afdelingen (logistiek, finance, sales, ...).
  • Je rapporteert aan de Manager Customer Service.

Jouw profiel

Als Customer Service Representative bij Coca-Cola voldoe je aan volgende vereisten:

  • Je hebt eerdere ervaring op een customer service afdeling en beschikt bij voorkeur over een bachelor diploma.
  • Je bent vlot tweetalig (Frans & Nederlands); 80% van de communicatie met klanten verloopt mondeling, 20% schriftelijk.
  • Wij zoeken iemand die bruist van de energie , iemand die zeer gedreven is. Je beschikt over een gezonde dosis motivatie.
  • Je gaat geen enkele uitdaging uit de weg, je streeft ernaar om het steeds beter te doen. Het behalen van targets zijn voor jou geen enkel probleem.
  • Je blijft rustig en professioneel tijdens chaotische momenten en/of dagen. Je bent met andere woorden zeer stressbestendig .
  • Je bent dynamisch , je kan meebewegen met veranderingen.
  • De klant staat centraal, je bent zeer klant- en servicegericht.
  • Je kan op een vlotte, aangename en professionele manier communiceren. Zowel met klanten als met collega's.
  • Je bent ambitieus, je verlegt graag je grenzen.
  • Je kan kritisch naar je eigen prestaties kijken, je bent niet bang om feedback te geven alsook te ontvangen.
  • Je durft initiatief nemen en pro-actief te denken. Je bent een oplossingsgerichte denker, je gaat zelf op zoek naar de oplossing.
  • Je kan zelfstandig werken, maar daarnaast ben je een echte teamplayer.

Wij zijn voorstander van gelijke kansen en moedigen kandidaten van alle achtergronden aan om te solliciteren, ongeacht etnische afkomst, geslacht, seksuele geaardheid, religie of arbeidshandicap

  • Klanten: Key accounts
  • Klanten: Bedrijven
  • Klantendossiers administratief opvolgen (controle van de betalingen, leveringen, ...)
  • Opvolggegevens van de activiteiten registreren
    Jaarrapporten opstellen
    Verbeteringen voorstellen
  • Acties van de commerciële dienst, logistieke dienst, productieafdeling, ... coördineren bij de lancering van nieuwe producten of promotiecampagnes
  • Oplossingen voorstellen als antwoord op de klachten van de klanten of het dossier doorsturen naar de geschillendienst, de logistieke dienst, ...
  • De activiteiten van een team coördineren
  • De opmerkingen van de klanten verzamelen en doorsturen naar de dienst productie, marketing, onderzoek, ontwikkeling, ...
  • Prestatie-indicatoren voor de dienst uitwerken
    De resultaten analyseren
    Aanpassingen doorvoeren
  • Key accounts opvolgen
  • Uitwerken van of bijdragen aan de klantenstrategie
    De jaaractieplannen en de doelstellingen van de dienst bepalen
  • Acties uitvoeren ter ondersteuning van het personeelsbeheer (aanwerving, opleiding, ...)
  • Domein: Internetverkoop
  • Uitwerken van middelen voor informatieverwerking en communicatie
    De aanpassing van informatiesystemen voorstellen
  • Kwaliteitsprocedures van de klantendienst uitwerken of verder uitwerken
    Controleren of kwaliteitsprocedures toegepast worden
  • Domein: Postorderverkoop
  • Klanten: Particulieren

Aanbod

Bedrijfsinfo

COCA-COLA is een internationaal gekende frisdrankfabrikant.


Als Customer Service Representative bij Coca-Cola geniet je van volgende voordelen:

  • Na een geslaagde interimperiode, krijg je een contract bij Coca-Cola
  • Een voltijds contract van maandag tot vrijdag: de ene week werk je van 8u00 - 16u15, de andere week werk je van 9u00 - 17u15 (op vrijdag stop je vroeger)
  • Intensieve opleiding ' on the job ', coaching en begeleidingsmomenten
  • Een mooie verloning met extra legale voordelen zoals maaltijdcheques,ecocheques, sport- en cultuurcheques
  • Kwartaal -en jaarbonus

Solliciteren

Start People Call & Customer Support A'pen
03/213 97 60

Solliciteren