Functie
-
Krijg jij
energie
bij het verder helpen van klanten?
-
Heb je
relevante ervaring
als customer service medewerker?
-
Zit
probleemoplossend denken
in jouw natuur?
Dan jij de persoon die wij zoeken!
Voor onze klant, gelegen in Wilrijk, zijn wij op zoek naar tweetalige, gemotiveerde en enthousiaste customer service medewerkers.
Als
Customer Service Representative bij Coca-Cola
worden jouw taken:
-
Je verwerkt inkomende orders van klanten van A tot Z.
-
Je helpt klanten verder met vragen en/of je geeft informatie aan de klanten.
-
Je lost ad-hoc problemen op.
-
Je verwerkt klachten.
-
Je staat in zeer nauw contact met je naaste collega's, maar ook met collega's van andere afdelingen (logistiek, finance, sales, ...).
-
Je rapporteert aan de Manager Customer Service.
Jouw profiel
Als Customer Service Representative bij Coca-Cola voldoe je aan volgende vereisten:
-
Je hebt eerdere ervaring op een
customer service afdeling
en beschikt bij voorkeur over een bachelor diploma.
-
Je bent
vlot tweetalig
(Frans & Nederlands); 80% van de communicatie met klanten verloopt mondeling, 20% schriftelijk.
-
Wij zoeken iemand die
bruist van de energie
, iemand die
zeer gedreven
is. Je beschikt over een gezonde dosis motivatie.
-
Je gaat geen enkele uitdaging uit de weg, je streeft ernaar om het steeds beter te doen. Het behalen van targets zijn voor jou geen enkel probleem.
-
Je blijft rustig en professioneel tijdens chaotische momenten en/of dagen. Je bent met andere woorden
zeer stressbestendig
.
-
Je bent
dynamisch
, je kan meebewegen met veranderingen.
-
De klant staat centraal, je bent zeer klant- en servicegericht.
-
Je kan op een
vlotte, aangename en professionele
manier communiceren. Zowel met klanten als met collega's.
-
Je bent ambitieus, je verlegt graag je grenzen.
-
Je kan kritisch naar je eigen prestaties kijken, je bent niet bang om feedback te geven alsook te ontvangen.
-
Je durft initiatief nemen en pro-actief te denken. Je bent een oplossingsgerichte denker, je gaat zelf op zoek naar de oplossing.
-
Je kan
zelfstandig
werken, maar daarnaast ben je een echte teamplayer.
Wij zijn voorstander van gelijke kansen en moedigen kandidaten van alle achtergronden aan om te solliciteren, ongeacht etnische afkomst, geslacht, seksuele geaardheid, religie of arbeidshandicap
-
Klanten: Key accounts
-
Klanten: Bedrijven
-
Klantendossiers administratief opvolgen (controle van de betalingen, leveringen, ...)
-
Opvolggegevens van de activiteiten registreren
Jaarrapporten opstellen
Verbeteringen voorstellen
-
Acties van de commerciële dienst, logistieke dienst, productieafdeling, ... coördineren bij de lancering van nieuwe producten of promotiecampagnes
-
Oplossingen voorstellen als antwoord op de klachten van de klanten of het dossier doorsturen naar de geschillendienst, de logistieke dienst, ...
-
De activiteiten van een team coördineren
-
De opmerkingen van de klanten verzamelen en doorsturen naar de dienst productie, marketing, onderzoek, ontwikkeling, ...
-
Prestatie-indicatoren voor de dienst uitwerken
De resultaten analyseren
Aanpassingen doorvoeren
-
Key accounts opvolgen
-
Uitwerken van of bijdragen aan de klantenstrategie
De jaaractieplannen en de doelstellingen van de dienst bepalen
-
Acties uitvoeren ter ondersteuning van het personeelsbeheer (aanwerving, opleiding, ...)
-
Domein: Internetverkoop
-
Uitwerken van middelen voor informatieverwerking en communicatie
De aanpassing van informatiesystemen voorstellen
-
Kwaliteitsprocedures van de klantendienst uitwerken of verder uitwerken
Controleren of kwaliteitsprocedures toegepast worden
-
Domein: Postorderverkoop
-
Klanten: Particulieren
Aanbod
Bedrijfsinfo
COCA-COLA is een internationaal gekende frisdrankfabrikant.
Als Customer Service Representative bij Coca-Cola geniet je van volgende voordelen:
-
Na een geslaagde interimperiode, krijg je een
contract bij Coca-Cola
-
Een voltijds contract van maandag tot vrijdag: de ene week werk je van 8u00 - 16u15, de andere week werk je van 9u00 - 17u15 (op vrijdag stop je vroeger)
-
Intensieve opleiding '
on the job
', coaching en begeleidingsmomenten
-
Een mooie verloning met extra legale voordelen zoals maaltijdcheques,ecocheques, sport- en cultuurcheques
-
Kwartaal -en jaarbonus
Solliciteren
Start People Call & Customer Support A'pen
03/213 97 60